محمدسبحانمحمدسبحان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما محمدسبحان

مراحل خواب نی نی به روایت تصویر

1392/6/23 16:09
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل من خاله محمدسبحان هستم چون عسل خانم ما یکمی نه /خیلی تنبل تشریف دارن و به وب داداشی نازشون سر نمیزنندو زیاد حوصله وب اومدن و نوشتنو نداره (خاله جون بابت این تعریفهایی که ازت کردم تشکر لازم نیستقهقهه)بنابراین من هر ازگاهی میام و عکسی ازت میزارم تا وب شما تعطیل نشه البته من هر روز با مامانی محمدسبحان صحبت میکنم و از احوالات نی نی بیخبر نمی مونم چند روز دیگه هم که مدرسه ها باز بشه چون مدرسه پارسا نزدیک خونه خاله است من هر روز محمدسبحانو از نزذیک میبینمهوراهوراهوراحال و روز عسل وقتی این پست بخونه و اما حس من از نوشتن این پست و اما اگه عسل خانم ما قول بده بعد از خوندن این پست تنبلیو کنار بزاره خاله باهاش دوست میشه و اما در ادامه مطلب چند تا عکس برات میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)