محمدسبحانمحمدسبحان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای ما محمدسبحان

عکس سقا کوچولو

1392/8/24 14:18
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای گل و نی نی هاشون امیدوارم حال و احوال همه خوب باشه یه چند وقتیه که وب من خالی مونده آخه این خواهریم تنبله خاله جونیمم سرش شلوغ و مشغول رسیدگی به کارای داداشیام پارسا و پرهام برای همین وقت نکرده بیاد وب منم آپ کنه اما عوضش الان با یه عالمه عکسای بامزه اومده خدمتتون یه روز با مامانیم و دوستش رفتیم پارک خاله ای هم که کشته مرده منه اومد و ازم عکس گرفت تازه منو سوار سرسره هم کرد آخه خاله جان نمیگی این کارا خطرناکهاسترسو بعدم روز عاشورا که من سقا کوچولو بودم این خاله مهربون خودشو به من رسوند و ازم عکس گرفت  تازه خواب ناز بودم که خاله انقدر منو چلوند تا بیدارم کرد بعدم تندی رفت پیش باباجون تا کمک کنه آخه باباجونیم داشت نذری میپخت حالا بزنید بریم ادامه مطلب تا عکسارو ببینیم

اینجا روی سرسره خوابیدم   وقت تماماسترس

ای بابا خاله منو ببر تو سایه عکس بگیر تا آفتاب اذیتم نکنه

خاله فدات بشه با اون قیافه نازت کلاه داداشیو گذاشته سرش چپ چپم نگاه میکنه

خب تا کسی حواسش نیست کمی دست بخوریم

بگو خاله چرا منو از خواب ناز بیدار  میکنی که قیافم این شکلی بشه؟؟؟؟؟؟؟متفکرسوال

و اینم سقا کوچولوی من........................................... هیچی نمیتونم بگم بس که ناز و خوردنی شدی فدای اون قیافه نازت بشه خالهماچماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

negar
25 آبان 92 20:41
عزیزم خیلی ناز شدی....
خواهرجونم-خاله جونم
پاسخ
مرسی خاله نگار جونم