محمدسبحانمحمدسبحان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما محمدسبحان

اولین ماهگرد من و عکسهام

1392/6/5 22:50
244 بازدید
اشتراک گذاری

دوستهای خوبم سلام امیدوارم حالتون خوب باشه /داداشی گلم یکماهه شدی و من چون امتحان زبان داشتم نمیتونستم وب شمارو بروز کنم البته جمعه هم امتحان دارم ناراحت هنوزم باید درس بخونم اما خاله جونیا امروز با زندایی و مامانجون اومدن ناهار خونمون و مراسم یک ماهگی شما برگزار شد البته به  وسیله خاله جون و من ناظر بودم خنده خب دیگه این خاله جونی عاشق شماست /امروز براتون یه دونه قد و نیم قد (اندازه گیر دیواری قد کودک) آورده بود هورابه افتخار خاله جونم تشویقتشویقتشویق تمام زحمت عکسهارو هم خودش کشید و من هم فقط تند تند با گوشی خودم عکس میگرفتم و بعد هم به هیچکس ندادم که بلوتوث کنهچشمک داداشی گلم عکسهاتو در ادامه مطلب میزارم بدون که همه ما عاشقتیم و بی نهایت دوست داریم  البته شما جوجو ما موقع عکس گرفتن همکاری نمیکردی و همش تکون میخوردی و ما تونستیم از توی 3تا دوربین اینها رو انتخاب کنیم حالا لطفا به ادامه مطلب برین و ماشالا ونظر یادتون نرهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

negar
6 شهریور 92 12:20
jigarammmiiiiiiiii


مرسیییییییییی خاله جونم
نازی x
23 شهریور 92 16:56
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن x